Support
Omnimac biedt u professionele installatiediensten voor hard- en software, hoogwaardige dagelijkse ondersteuning,
remote support of support op locatie voor uw werkstations en servers bij calamiteiten en periodiek systeembeheer
voor uw hele IT-infrastructuur.
Wij bieden ondersteuning bij de meest uiteenlopende soft- en hardware problemen, en kunnen u tevens adviseren over de aanschaf of installatie van nieuwe hard- en/of software.
Remote Support
Wanneer een probleem niet telefonisch kan worden opgelost dan kunnen we vaak met remote access software de bediening van uw werkstation of server overnemen en op afstand met u mee kijken naar wat er misgaat. Vervolgens is het dan mogelijk om op afstand instellingen te wijzigen of kleine installaties uit te voeren van bijvoorbeeld softwarepatches en bugfixes.Support op Locatie
Kan een probleem niet via remote support opgelost worden, dan komen we naar u toe. Sommige problemen zijn niet op afstand
op te lossen. Dit geldt bijvoorbeeld wanneer er sprake is van defecten waarbij onderdelen dienen te worden vervangen of
wanneer er problemen met de internetverbinding zijn waardoor we geen gebruik kunnen mken van de remote access software.






